invitatii nunta, invitatii botez, accesorii invitatii nunta, invitatii botez, accesorii

Folosirea (vizitarea sau cumpararea produselor) acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea site-ului, in cele mai bune conditii, se recomanda citirea cu atentie a acestei pagini. Echipa noastra isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare. Cea mai recenta versiune a Termenilor si Conditiilor poate fi citita oricand folosind legatura "Termeni si conditii" din meniul site-ului.

Securitatea Datelor Personale
Datele dumneavoastra personale vor fi folosite numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, buletinele informative periodice etc. Ne obligam sa nu facem publice si sa nu vindem bazele de date continind informatii referitoare la datele personale ale clientilor. Codul Numeric Personal si seria si numarul B.I./C.I. sunt necesare pentru facturare si vor fi folosite doar in acest scop.

Accesul la site
Compania noastra garanteaza utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe acest site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul, de a reproduce partial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor companiei.

Limitare de responsabilitate
Companiile, produsele sau serviciile mentionate in articolele publicate sunt marci inregistrate ale companiilor respective. Utilizarea oricarui nume de marca inregistrata este realizata doar in scopul analizei si nu constituie reclama pentru compania respectiva. Compania noastra nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta vinovata pentru pagubele aparute prin folosirea in orice fel a produselor achizitionate prin intermediul acestui site. Site-ul si materialele aferente sunt folosite "asa cum sunt" si "atat cat sunt disponibile" fara garantii de nici un fel. Compania noastra nu ofera nici o garantie, nici in mod expres si nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor se face pe propriul risc. Compania nu garanteaza ca acest site, serverele sale sau e-mail-urile trimise in numele site-ului sunt lipsite de virusi sau alte componente daunatoare.

Toata informatia prezentata pe site este furnizata fara nici un fel de garantie, expresa sau sugerata, incluzand fara a se limita la, garantiile de vanzare sugerate, potrivire pentru un scop anume sau non-ilegale. Informatia prezentata poate include inacurateti de ordin tehnic sau erori de tastat. Informatiile acestui site va sunt oferite cu buna credinta, din surse apreciate ca fiind de incredere. In cazul in care vreunul din articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta legii dreptului de autor, va rugam sa ne contactati pentru a putea lua masurile care se impun. Nu garantam ca informatiile sunt exacte, complete sau obiective, de aceea nimeni nu trebuie sa se bazeze pe ele pentru nici un scop. Compania nu va fi responsabila in fata nici unei persoane sau companii care foloseste sau se bazeaza pe informatii sau opinii neconforme continute de acest site.

Echipa nuntabotez.ro nu va fi raspunzatoare pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei prezentate pe site si nici pentru orice tip de erori sau omisiuni in continut care pot conduce la orice fel pierderi .

Conditii Legale
Site-ul functioneaza conform prevederilor legale ale Statului Roman.
Conform OG nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta si Legii nr. 51/2003, care aproba ordonanta, "consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sint cheltuielile directe de returnare a produselor".

Bunul de tipar
Bun de tipar  = aprobare dată de autor,de client, de editură, de redacţie sau de alţi beneficiari pe tiparul de corectură sau de probă, după care începe imprimarea tirajului.

Orice comanda trebuie insotita de BUN DE TIPAR emis  de client.
 Responsabilitatea acordării Bunului de Tipar revine în exclusivitate client.
După acordarea Bunului de Tipar, nu se vor mai putea face modificari decat daca este posibil.
Acest lucru reprezinta un demers rezonabil al furnizorului de a  rezolva problema.
Dacă  beneficiarul doreşte  o intervenţie asupra textului, o modificare, o îndreptare, acest lucru poate fi făcut dacă este posibil, modificările se vor face cu acordul scris al părţilor,  pe cheltuiala clientului şi va avea drept consecinţă modificare datei de livrare.
Bunul de tipar este dat de catre client prin verificarea textului invitatiei la magazin si in aceasta situatie se face prin semnarea textului cu care este de acord prin scrierea langa text a formularii "de acord cu textul" sau  prin e-mail  trimis  pe adresa de la care a trimis textul cu specificatia "ok" sau "de acord cu textul" sau altă sintagma  din care să rezulte acordul.
Bunul de tipar va fi trimis în timpul cel mai scurt posibil, dar nu mai târziu de data limită de trimitere menţionat în formularul care conţine macheta.
Dacă Bunul de Tipar s-a trimis mai târziu de data limită de trimitere, furnizorul va comunica o informare clientului prin care va stabili o noua data de livrare.

Comenzile BENEFICIARULUI se vor face în mod uzual în scris prin orice mijloc de comunicare: NOTA DE Comanda transmisă direct consilierului de vânzări al FURNIZORULUI, ce deserveşte zona in care are punctul de lucru

 Odata cu solicitarea sa, BENEFICIARUL este obligat sa evidentieze in scris, in mod explicit, toate detaliile si exigentele relative la executia corecta a comenzii, prin aceasta intelegandu-se, FURNIZORUL nu poate fi facut responsabil de erori de conformitate a produselor, imputabile unei erori de informare. Transmiterea ulterioara lansarii comenzii a acestor informatii, poate atrage neluarea in considerare sau cheltuieli suplimentare.
3.1.4. Procedura de lansare in executie a unei comenzi de produse personalizate presupune analiza atenta, aprobarea si semnarea de catre BENEFICIAR a urmatoarelor formulare de lansare in executie: Oferta FURNIZORULUI, Nota de Comanda si formularul Bun de Tipar. Formularele mentionate vor trebui completate integral si transmise furnizorului sEMNATURA DUMNEAVOASTRA REPREYINTĂ ACCEPTUL COMENZII SAU DUPĂ CAZ ACORDAREA BUNULUI DE TIPAR.

3.2.1. Termenul de livrare general, fara alte acorduri exprese dintre FURNIZOR si BENEFICIAR este de 5 zile lucratoare pentru comenzile noi (pentru care nu exista clisee/matrite necesare imprimarii sau stante) si 10 zile pentru comenzile repetitive. In afara unei stipulatii contrare, termenele de livrare care pot fi influentate de fapte ale tertilor (furnizori materii prime sau tertii lor) si/sau de cazul fortuit sau de forta majora, considerate ca fiind indiactive. O eventuala intarziere in livrare datorata acestor factori, nu poate constitui motiv de anulare a comenzii sau de atribuire de penalizari. Termenul de livrare incepe de la data primei zile lucratoare ce urmeaza remiterii catre FURNIZOR a tuturor formularelor aferente lansarii in executie, inclusiv a Bunului de Tipar avizat in forma finala.

3.4.1. Obligatia FURNIZORULUI este de a livra produsele imprimate conform elementelor grafice prevazute in formularul Bun de Tipar. Remiterea bunului de tipar semnat, reprezinta comanda ferma de a tipari si exonereaza pe FURNIZOR de responsabilitatile referitoare la greselile si/sau omisiunile nesemnalate si/sau constatate dupa operatiunile de tiparire. Toate formularele de lansare raman in proprietatea FURNIZORULUI si se constituie in probe in cazul unui eventual litigiu.
3.4.2. FURNIZORUL depune toate diligentele pentru a furniza produse cu o calitate care respecta standardele si tolerantele unanim admise in acest sector. La imprimarea, functie de tipul masinii cu care se imprima, de tipul si producatorul pigmentilor sau de tipul materialului pe care se imprima, pot exista variaţii de nuanţe faţă de codul pantone standard, fluctuatii ale dimensiunilor finale  situate in intervalul unanim acceptat al marjei de eroare de (+/-) 3-5% comparativ cu bunul de tipar imprimat pe hartie. Aceste fluctuatii minore nu influenteaza pretul de comercializare.
BENEFICIARUL alege dimensiunile ambalajului care va fi comandat FURNIZORULUI, pe baza de mostre similare, anterior puse la dispozitia sa. Dimensiunile alese de catre BENEFICIAR se vor regăsi în formularul BT. Variatia tirajului obtinut se situeaza in limita (+/-) 10% din cantitatea iniţial comandata. BENEFICIARUL va recepţiona întrega cantitate rezultată din procesul tehnologic ca urmare a lansării comenzii ferme.
3.5.3. Recepţia si verificarea cantitativa a mărfurilor de către BENEFICIAR se realizeaza la momentul livrarii. Sesizarea eventualelor diferente calitative se poate face in termen de 72 ore de la data punerii la dispozitie a marfurilor, in scris, prin ANUNTARE IN SCRIS pe adresa FURNIZORULUI. Utilizarea sau remiterea catre un tert a unei parti din marfa livrata de FURNIZOR, antreneaza acceptarea acesteia. Nonconformitatea unei transe de marfa livrata se va considera contestatie partiala si nu da dreptul BENEFICIARULUI sa refuze in totalitate intreaga cantitate de marfuri comandate FURNIZORULUI. Contestatia partiala nu poate fi invocata pentru a bloca plata pentru produsele conforme. Functie de rezultatele analizei FURNIZORULUI si de posibilitatile tehnice, lotul neconform confirmat, poate fi re-lansat in fabricatie sau poate fi restituita contravaloarea.
3.5.4. La solicitarea BENEFICIARULUI, transportul produselor către depozitul acestuia se poate realiza  prin intermediul serviciciilor de curierat. FURNIZORUL nu poate fi făcut răspunzător pentru recepţionarea necorespunzătoare, cantitativă şi/sau calitativă, a mărfurilor transportate de către curier. La cererea expresă a BENEFICIARULUI şi pe cheltuiala acestuia, mărfurile pot fi asigurate pe perioada transportului. BENEFICIARUL are obligaţia să verifice conţinutul coletelor în momentul recepţiei mărfurilor. Acesta NU va semna documentele transportatorului decât după verificarea trimiterii şi va menţiona pe aceste documente observaţiile de rigoare cu privire la eventuala lipsă a mărfii sau deteriorarea ambalajului exterior al coletelor. În caz contrar, reclamaţiile vor fi considerate nule.
3.5.5. În cazul în care FURNIZORUL expediază marfa printr-un serviciu de curierat, părţile convin să considere marfa recepţionată de către BENEFICIAR din momentul expedierii de la depozitul FURNIZORULUI. Documentul de expediţie al serviciului de curierat eliberat la preluarea coletelor reprezintă confirmarea de primire a mărfurilor expediate de către FURNIZOR. BENEFICIARUL are posibilitatea reclamării unor lipsuri sau plusuri calitative sau cantitative. În cazul în care BENEFICIARUL primeşte prin intermediul serviciului de curierat mărfuri care nu îi sunt destinate sau mărfuri pe care nu le-a comandat FURNIZORULUI, coletele vor fi returnate în termen de maxim 24 ore la depozitul FURNIZORULUI, pe cheltuiala acestuia din urmă, plata transportului urmând a se realiza la destinaţie. Nerambursarea mărfurilor spre depozitul FURNIZORULUI în termenul specificat, presupune acceptarea plăţii mărfurilor de către BENEFICIAR în condiţiile prezentului contract de vânzare cumpărare.
3.5.6. Mărfurile comandate pe bază de Nota de Comanda nu pot fi returnate FURNIZORULUI. Odată semnată Nota de Comanda, apare obligativitatea BENEFICIARULUI de a recepţiona şi achita în totalitate, contravaloarea bunurilor comandate livrate conforme, la termenele prevăzute în prezentul contract sau în Nota de Comandă. Anularea unilaterala a comenzii nu presupune anularea obligatiei de plata a marfurilor

Dispozitii finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni conditiile si termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat.

LOCAŢIE MAGAZIN-Piaţa Vasile Milea 6 Complex Casa de Modă, 0729 23 23 27

Începând cu data de 25 mai 2018, Regulamentul 2016/679/UE privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (în continuare "RGPD") va fi aplicat de toate statele Uniunii Europene. Prin intermediul RGPD se dorește crearea unui cadru legislativ unitar și uniform pe teritoriul Uniunii Europene.

Conform legii RGPD  va informam ca datele dumneavoastra cu caracter personal (Nume, Prenume, Adresa, Date C.I, Date CNP) vor fi prelucrate conform legii, obligandu-ne sa nu furnizam datele dumneavoastra unor terti (personae fizice sau juridice) fara acordul dumneavoastra.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

 

 

Definitii relevante în contextul protectiei datelor cu caracter personal.

 

Date cu caracter personal = orice informatie privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator on–line sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identitătii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

Prelucrarea datelor cu caracter personal = orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terti prin transmitere, diseminare sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea/restrictionarea, ștergerea sau distrugerea;

Dreptul la informare = dreptul persoanei vizate de a fi informată cu privire la identitatea și datele de contact ale operatorului și ale Responsabilului cu protectia datelor, scopurile în care se face prelucrarea datelor, categoriile de date cu caracter personal vizate, destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor, existenta drepturilor prevăzute de legislatia privind protectia datelor cu caracter personal pentru persoana vizată și conditiile în care pot fi exercitate;

Dreptul de acces la date = dreptul persoanei vizate de a obtine de la operatorul de date la cerere și în mod gratuit, confirmarea faptului că datele cu caracter personal care o vizează, sunt sau nu prelucrate de către acesta;

Dreptul la rectificare = dreptul persoanei vizate de a obtine, la cerere și în mod gratuit, rectificarea datelor inexacte care o privesc, precum și completarea datelor incomplete;

Dreptul la ștergerea datelor (“dreptul de a fi uitat”) = dreptul persoanei vizate de a obtine, la cerere și în mod gratuit, în măsura în care sunt îndeplinite conditiile prevăzute de lege, ștergerea datelor cu caracter personal care privesc acea persoană;

Dreptul la restrictionarea prelucrării = dreptul persoanei vizate de a obtine, la cerere și în mod gratuit, în măsura în care sunt îndeplinite conditiile prevăzute de lege, marcarea datelor cu caracter personal stocate, cu scopul de a limita prelucrarea ulterioară a acestora;  

Dreptul la portabilitatea datelor = dreptul persoanei vizate de a primi, la cerere și în mod gratuit, datele cu caracter personal într–o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într–un format ușor de citit, precum și dreptul ca aceste date să fie transmise de către Happy Cards Management SRL, către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite conditiile prevăzute de lege;

Dreptul la opozitie = dreptul persoanei vizate de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situa]ia sa particulara, ca datele cu caracter personal care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, în măsura în care sunt îndeplinite conditiile prevăzute de lege;  

Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale = dreptul persoanei vizate de a cere și de a obtine retragerea, anularea sau reevaluarea oricărei decizii bazate exclusiv pe prelucrări efectuate prin mijloace automate (incluzând crearea de profiluri) care produce efecte juridice în privinta persoanei vizate sau o afectează în mod similar într–o măsură semnificativă;

 

De asemenea, adresa dumneavoastra de e-mail pe care primiti factura nu va fi folosita in alte scopuri (marketing, oferte, etc). Daca doriti oferte din partea firmei noastre va rugam sa solicitati explicit acest lucru printr-o adresa de e-mail. 

 

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, Happy Cards Management SRL poate dezvălui datele cu caracter personal către următoarele categorii de destinatari: Persoana vizată, reprezentantii legali, institutii ale statului.

TELEFONUL CONSUMATORILOR

021.9551

Apelarea numarului 021.9551 poate fi taxata in functie de tipul de abonament detinut de consumator.

Se pot obţine informaţii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamaţie în atenţia Comisariatelor Judeţene

pentru Protecţia Consumatorilor.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Comerciantii care au activitati economice la distanta (inclusiv vanzari online, dar si prestari de servicii online) sunt obligati incepand cu Ianuarie 2016 sa ofere o noua facilitate de solutionare a litigiilor cu consumatorii.

Aceasta reglementare se aplica conform Regulamentului nr.523/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de achizitie online.

Toti comerciantii din Uniunea Europeana care incheie contracte de vanzare sau prestare servicii online la distanta trebuie sa furnizeze pe paginile lor de internet (siteuri, magazine online) un link in format electronic catre platforma SOL – Solutionarea Online a Disputelor.

Platforma SOL este un instrument online dezvoltat de Comisia Europeana pentru a facilita rezolvarea disputelor intre comercianti si consumatori in entitati de tip SAL, adica cele care pot rezolva litigiile in afara instantelor de judecata (prin metode de mediere, conciliere, arbitraj, ombudsman, camera de recurs).

Solutionare litigii online 

Soluționarea on-line a litigiilor


Cos de cumparaturi
Cosul este GOL

-sunaţi pentru verificare stoc- 0729 23 23 27

-transport gratuit prin poştă sau curier conform cu opţiunile de plată şi transport

-livrarea 5 zile lucrătoare

-produsele se livrează neasamblate

-pretul afişat nu conţine montajul

-personalizarea se face cu orice text

-pretul afişat  sub 100 buc nu conţine scrierea

Preţuri scriere invitaţii

cantitate

pret scriere

20 la 100

39 lei setul

peste 100

GRATUIT!!!

 

Preţuri scriere meniuri, plicuri bani,

carduri, etichete

carduri A7, A6, A5, nr. de masă, cutii marturii

preţ carton +25 lei orice cantitate

meniuri

preţ carton +35 lei orice cantitate

etichete marturii 2,5x5cm

0.6 lei bucata

plicuri bani cu nume

1 leu bucata

plicuri bani fără nume

0,49 lei bucata

print nr. de masă pe meniu

0,59 lei bucata

montaj

0,8 lei bucata

poză mică

0,5 lei bucata

poză mare

1 leu bucata

 

 

  invitatii nunta, invitatii botez, accesorii mireasa, meniuri nunta, marturii nunta, marturii botez, aranjamente cu baloane, flori, foto, videofilmari, pahare miri,preturi excelente, modele deosebite, livrare rapida in Romania, livrare in strainatate, plata ramburs la primirea coletului, discounturi in extra sezon, reduceri pentru pachete, parteneriate cu organizatorii de evenimente,

Firma noastra va onoreaza comanda in circa 5 zile lucratoare prin FAN COURIER

 pentru urmatoarele orase:Abrud, Adjud, Agnita, Aiud, Alba Iulia, Alexandria, Alesd, Anina, Aninoasa, Arad, Avrig, Azuga, Babadag, Bacau, Baia Mare, Bicaz, Bistrita, Blaj, Borsec, Botosani, Brasov, Breaza, Brăila, Bucuresti, Buzau, Barlad, Calarasi, Caransebes, Carei, Cernavodă,  Cluj-Napoca, Constanta, Costesti, Covasna, Craiova, Curtea de Arges, Curtici, Campeni, Campia Turzii, Campina, Campulung, Campulung-Moldovenesc, Calarasi, Deva, Dorohoi, Drobeta-Turnu Severin, Dragasani, Dumbraveni, Darmanesti, Eforie, Fetesti, Fieni, Filiasi, Focsani, Fagaras, Galati, Geoagiu, Gherla, Giurgiu, Gura Humorului, Gaesti, Hateg, Horezu, Hunedoara, Husi, Iasi, Lugoj,  Lupeni,  Mangalia,  Marghita,  Medgidia,  Medias,  Miercurea Ciuc,  Mioveni,  Mizil,  Moinesti,  Moreni, Motru , Odorheiu Secuiesc, Oltenita, Onesti, Oradea, Orastie, Orsova, Otopeni, Otelu Rosu, Pascani, Petrila, Petrosani, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Plopeni, Pucioasa,  Reghin, Resita, Roman, Rovinari, Rosiori de Vede, Ramnicu Sarat, Ramnicu Valcea, Rasnov, Rădăuti, Salonta, Satu Mare, Scornicesti,  Sebes, Sfantu Gheorghe, Sibiu, Sighetu Marmatiei, Sighisoara, Simeria, Sinaia, Siret, Slatina, Slobozia, Sovata, Strehaia, Suceava,  Sulina, Sangeorz Bai, Sannicolau Mare, Tecuci, Timisoara, Toplita, Tulcea, Turda, Turnu Magurele, Targoviste, Targu Jiu, Targu Mures,  Targu Neamt, Targu Ocna, Targu Secuiesc, Tarnveni, Vaslui, Vatra Dornei, Vulcan, Valenii de Munte, Zalau,  Zimnicea  si unde ajunge Fun Curier

BLOG

intră aici !

nuntabotez.ro blog info
texte - sfaturi - traditii

 

 

Dă-ne un like!

facebook.com/pagină

Fii prietenul nostru!

facebook.com/fanclub

Recomandat de Mireasa.ro

Nuntabotez.ro website reputation
Nuntabotez.ro Pagerank